گروه هنری هاشور

ساخت وبلاگ

باربری در تهرانسر

 

تهرانسر از محله های غرب تهران است که واقع در منطقه 21 شهرداری تهران است. راستین بار با سابقه بیش از ده سال در امر باربری در تهرانسر آماده ارئه خدمات به مشتریان گرامی است.محله تهرانسر شامل چهار بخش به شرح زیر میباشد:

  • تهرانسر شرقی
  • تهرانسر غربی
  • تهرانسر شمالی
  • تهرانسر مرکزی

 راستین بار کار خود را در بخش های مختلف گسترش داده و اکنون از بزرگترین و خوشنام ترین شرکتها در حوزه باربری در تهرانسر می باشد.

 

 

ضرورت وجود شرکت حمل و نقل بار در منطقه 21 شهر تهران

 

در این منطقه عملیات ساختمان سازی گسترده صورت میگیرد. از طرفی پتانسیل مهاجر پذیری منطقه مذکور بسیار زیاد است.ازین رو ضرورت وجود باربری ارزان در تهرانسر بیش از پیش احساس میشود.شرکت راستین بار این ضرورت را احساس کرده و خود را موظف دانسته خدمات باربری ارزان و ایمن در تمامی نقاط شهر تهران از جمله تهرانسر را به همشهریان عزیز ارائه دهد.

 

 

مناطق فعالیت شرکت راستین بار در تهرانسر

 

شرکت ما خدمات خود را در مناطق گوناگون منطقه 21 ارائه میدهد. ازجمله ارائه خدمات باربری در تهرانسر شرقی، تهرانسر غربی،  تهرانسر مرکزی و  تهرانسر شمالی.

 

 

حوزه فعالیت راستین بار

 

شرکت راستین بار دارای انواع خودروهای ویژه حمل بار است. از جمله کامیون، خاور، نیسان بار، وانت بار و... .همچنین شرکت ما با دارا بودن گارگران مجرب، کارآزموده و خوش اخلاق آماده ارائه خدمات باربری در تهرانسر است. ما کار بسته بندی، جابه جایی، حمل و نقل بار و اثاثیه منزل و شرکت شما را در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام میدهیم.با راستین میتوانید با خیالی آسوده از مبدا تهرانسر یا به مقصد تهرانسر بار خود را به ما بسپارید.برای تجربه یک حدمات ارزان و مطمئن و سریع راستین بار در کل مناطق تهران با تماس بگیرد. 

 


شرکت راستین بار:  021-44302261     

باربری تهرانسر

گروه هنری هاشور...
ما را در سایت گروه هنری هاشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاشور hashour بازدید : 279 تاريخ : شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:36

بسته بندی بار

بسته بندی بار چیست؟

قرار دادن اشیا، لوازم منزل، لوازم اداری و هرنوع اثاث و لوازم دیگری در بسته های محکم و و مطمئن جهت حمل و نقل و جابه جایی. بسته بندی بار موجب سهولت در جابه جایی و ایمن و سالم ماندن لوازم خواهد شد.

 ضرورت بسته بندی بار:

از آنجایی که در دنیای امروز سرعت و سهولت کارها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، لذا این کار نیز اخیرا اهیمت ویژه ای پیدا کرده و رفته رفته به یکی از ضروریات و ملزومات جا به جایی و از ارکان جدانشدنی حمل و نقل بار درآمده است.
از مهمترین مزایای بسته بندی بار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
1) سهولت انجام عمل حمل و نقل
2) سرعت در حمل و نقل و جابه جایی
3) سالم ماندن و عدم آسیب به لوازم و اثاثیه
4) گم نشدن لوازم و اثاثیه در هنگام حمل و نقل
5) کمک به مرتب ماندن مبدا و مقصد حمل و نقل
6) زود تمام پروسه اثاث کشی
و...

 روش های بسته بندی :

بسته بندی بار با توجه و به نوع بار و فاصله مبدا و مقصد و دیگر پارامترهای مربوط به حمل و نقل انواع مختلفی دارد. اما رایج ترین نوع بسته بندی بار همان بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم اداری است. این نوع از بسته بندی بار معمولا بدین صورت است که اثاثیه را ابتدا در کیسه های حباب دار یا پارچه یا هرنوع ضربه گیر دیگری پیچیده و سپس آنها در کارتن های محکم در اندازه های مناسب قرار میدهند تا برای قرار گیری در وسیله نقلیه و جابه جایی آماده باشند. کارتن های استفاده شده در بسته بندی بار انواع گوناگونی دارد که در ادامه شرح مختصری از آنها را ارائه میدهیم

 انواع کارتن ها:

امروزه بسته بندی بار با کارتن رایج ترین و یکی از استانداردترین انواع بسته بندی است. این کارتن ها دارای ابعاد و اندازه ها و جنس های مختلفی هستند. همچنین کارتن ها دارای ساخت های مختلفی هستند که سه تا از مهمترین آنها عبارتند از:
1) کارتن فریت
2) کارتن اسباب کشی
3) کارتن اداری
کارتن های فریت دارای مقاومت بالایی هستند و دارای 3، 4 یا 5 لایه هستند. کارتن اداری و کارتن اسباب کشی شباهت زیادی داشته و از این نوع کارتن‌ها برای مصارف عمومی مانند بسته‌بندی لوازم و حمل اسباب و اثاثیه استفاده می‌شود. کارتن اسباب کشی به دو صورت می تواند استفاده شود کارتن 3 لایه برای اجناس سبک و کارتن 5 لایه برای اجناس سنگین مثل کتاب و شکستنی و در مورد کارتن اداری از دو مدل کارتن در ابعاد بزرگ استفاده می شود و چون وسایل اکثرا سنگین هستند از کارتن 5 لا استفاده می شود.

بسته بندی بار

گروه هنری هاشور...
ما را در سایت گروه هنری هاشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاشور hashour بازدید : 277 تاريخ : يکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت: 0:02

حمل اثاثیه منزل تهران خود را به راستین بار بسپارید.راستین بار با در بر داشتن نیروی کار مجرب  و خبره در امر باربری، گزینه ای مناسب برای شما همشهریان تهرانی در تمامی مناطق تهران و اطراف تهران میباشد.

با توجه به اینکه فصل تابستان زمانیست که اسباب کشی ها و حمل اثاثیه منزل تهران در آن بیش از باقی فصل ها انجام می پذیرد، شرکت راستین بار در این فصل از سال خدمات ویژه ای را برای مشتریان در نظر گرفته است.

دغدغه های اسباب کشی

حمل اثاثیه منزل تهران شاید در ابتدا به نظر کاری سطحی و آسان بیاید. اما مستاجرانی که بطور مستمر با اسباب کشی دست و پنجه نرم می کنند به خوبی میدانند که اسباب کشی در صورتی که توسط نیروی بی تجربه  انجام پذیرد ممکن است خسارات مالی زیادی را به بار آورد.

به همین منظورانتخاب شرکت باربری که حمل اثاثیه منزل تهران خود را به آن میسپارید امری مهم و قابل توجه می باشد. راستین بار همچنین خدماتی از قبیل بسته بندی حرفه ای را برای انواع اثاثیه دقت در ان منزل در ابعاد مختلف با ظرافت تمام انجام میدهد . بسته بندی حرفه ای از آن جهت حائز اهمیت است که در حمل و نقل اسباب و اثاثیه آسیبی به آنها وارد نشود، تصور کنید برای مثال حتی یک خش ساده که در فرایند اسباب کشی بر روی یک وسیله بیفتد چقدر میتواند از زیبایی و ارزش آن کاسته و منجر به نارضایتی مشتریان گردد. لذا نحوه ی بسته بندی بر خلاف اینکه امری بسیار ساده به نظر می آید بسیار حائز اهمیت است .

حمل اثاثیه منزل تهران بدون آسانسور

علاوه بر مسئله ی بسته بند ی، مسئله ی دیگری در خصوص حمل اثاثیه منزل تهران مطرح است و آن جابجایی اسباب و اثاثیه بدون استفاده از اسانسور و از طریق راه پله ی آپارتمان ها میباشد که غالبا منجر به مشاجره بین مدیریت ساختمان و مستاجران می گردد. شرکت راستین بار بدون استفاده از آسانسور، حمل تمامی اسباب و اثاثیه منزل شما را با استفاده از نیروی کار چابک و با اخلاق خود عهده دار می شود .

حمل اثاثیه منزل تهران

گروه هنری هاشور...
ما را در سایت گروه هنری هاشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاشور hashour بازدید : 295 تاريخ : يکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت: 0:01

راستین بار با بیش از یک دهه تجربه در امر باربری تهران اکنون آماده ارائه خدمات باربری در شرق تهران میباشد. اتوبار شرق تهران راستین بار با بهترین کیفیت و پایین ترین هزینه به شما نوید یک باربری ارزان و سریع و آسان را میدهد.

باربری در تهران یکی از مشکلاتی میباشد که هر ساله گریبانگیر بسیاری از ما میشود .به علت فیزیکی بودن و حساس بودن این کار نیاز به افراد متخصص میباشد که به لوازم حساس آسیبی وارد نشود.کادر متخصص و با تجربه راستین بار به شما اطمینان میدهند که باربری تهران شما به سرعت و با امنیت کامل انجام خواهد شد. کافی است یک بار با ما کار کنید تا به صحت این ادعا پی ببرید.

اتوبار ارزان در شرق تهران

باربری در تهران همیشه امری هزینه بر و زمانبر بوده است . اکنون راستین بار با افتتاح شعبه شرق آماده ارائه خدمات باربری با بالاترین سرعت و بهترین هزینه و کیفیت میباشد. دقت و وقت شناسی و انجام سریع بارگیری و تخلیه بار از ویژگی های برتر راستین بار می باشد.

باربری ایمن  در شرق تهران

باربری و جابجایی شامل تخصص خاص خود است. یکی از مهم ترین و اساسی ترین مراحل در امر جابجایی، بسته بندی  درست و مناسب اثاثیه می باشد. راستین بار با در اختیار داشتن ابزار مناسب برای بسته بندی درست اثاثیه همچنین نیروهای مجرب این مشکل را برطرف نموده. اثاثیه کاملا ایمن بدون هیچ گونه شکستگی و آسیب بسته بندی میشوند و توسط بهترین نیروها در ماشین های مناسب جای میگیرند.

شعب باربری شرق تهران

باربری در تهرانپارس، باربری در پیروزی، باربری در نظام آباد و سایر مناطق شرقی تهران از جمله شعب راستین بار در شرق تهران میباشد.

در کل انتخاب باربری مناسب جهت اسباب کشی با بهترین پرسنل و مناسب ترین هزینه، باعث میشود تجربه  مناسبی در زمینه اسباب کشی داشته باشیم و این امر را با آسودگی سپری کنیم.

باربری شرق تهران

گروه هنری هاشور...
ما را در سایت گروه هنری هاشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاشور hashour بازدید : 279 تاريخ : يکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت: 0:00

امروزه باربری در تهران به یکی از مشکلات بزرگ مستاجرهای این شهر تبدیل شده است. از سویی هزینه ها ، سختی کار و از سوی دیگر نگرانی آسیب رسیدن به وسایل منزل و یا شرکت در حین باربری در تهران ذهن مشتریان را درگیر کرده است.راستین بار با دارا بودن شعب مختلف در سراسر تهران مخصوصا باربری غرب تهران این مشکلات را به صورت تخصصی حل نموده است.

هزینه مناسب باربری

در بسیاری از موارد باری که با یک سرویس میتوان جابجا کرد و هزینه های باربری را به نصف کاهش داد ، به علت بی تجربگی پرسنل و کارکنان باربری در چیدن باردر خودرو تبدیل به دو سرویس میشود.این امر بسیار به ضرر مشتری میباشد. در صورتی که باربری غرب تهران راستین بار با استخدام نیروی کار متخصص و دائمی و داشتن خودرو های اختصاصی توانسته است هزینه تمام شده را برای مشتری کاهش دهد.

تضمین امنیت بار

 برای داشتن یک تجربه موفق باربری باید به نحوه چیدن بارها در خودرو دقت داشت. بسته بندی بار باید به مناسب ترین شکل انجام شود . از محافظ ها و ضربه گیر های مناسب استفاده شود تا به بار آسیبی نرسد.راستین بار با استفاده از نیروهای مجرب و دوره دیده در این زمینه بهترین بسته بندی را انجام میدهد .از طرفی با دقت بالا در چیدمان وسایل در وسیله نقلیه تضمین میکند که هیچ گونه آسیبی به بارها وارد نمی آید .

شعب باربری غرب تهران

راستین بار اکنون در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده ارائه خدمات باربری به ساکنان مناطق غربی تهران میباشد. راستین بار با خدمات بسته بندی  و باربری غرب تهران فعال میباشد. باربری درطرشت، باربری در تهرانسر، باربری در سعادت آباد ، باربری در شهرک غرب  و ... از خدمات باربری غرب تهران راستین بار میباشدکه با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت و امنیت انجام میشوند. باربری سریع در غرب تهران تنها یکی از خدمات راستین بار در تهران میباشد.

نیروی کار راستین بار با داشتن تجربه و مهارت در امر باربری در تهران به شما اطمینان میدهد که ارزان ترین باربری در تهران را تجربه خواهید کرد فقط  کافی است با یکی از شماره های راستین بار تماس بگیرید و از هزینه های کار مطلع بشوید.

 

باربری غرب تهران

 

 

گروه هنری هاشور...
ما را در سایت گروه هنری هاشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاشور hashour بازدید : 286 تاريخ : يکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت: 0:03

راستین بار با بیش از ده سال سابقه در امر باربری در تهران، امروز با دارا بودن شعب مختلف در سطح تهران آماده ارائه خدمات باربری در شمال تهران نیز میباشد.

اسباب کشی امری زمانبر و سخت میباشد که هر سال گریبانگیر مستاجرها میباشد. جمع کردن وسایل منزل، بسته بندی و حمل و نقل آن امری سخت است که نیاز به دقت فراوان دارد.

شعبه  شمال تهران شرکت راستین بار به شما تجربه یک باربری ارزان را هدیه خواهد داد.
راستین بار با استفاده از خودروهای اختصاصی و همچنین نیروی کار تمام وقت توانسته است هزینه های باربری در شمال تهران را به شدت کاهش دهد. همچنین به علت داشتن شعب مختلف باربری در سطح تهران، همیشه نزدیک محل شما میباشیم که این امر هم در کاهش هزینه های باربری در شمال تهران بسیار موثر میباشد.

تعدادی از ویژگیهای خدمات راستین بار برای باربری در شمال تهران عبارت اند از:

  • قیمت ارزان
  • حمل و نقل سریع
  • بسته بندی  سریع بار
  • رعایت ایمنی

باربری شبانه در تهران

امروزه با توجه به مشغله بالای مردم در طول روز باربری شبانه در تهران طرفدارهای زیادی پیدا کرده بدین صورت که شما میتوانید در طول روز به امور مهم روزانه خود رسیدگی کنید و کار باربری خود را به شب موکول کنید. شعبه باربری در شمال تهران راستین بار آماده ارائه خدمات باربری شبانه  میباشد. این امر به صرفه جویی بسیار زیادی در زمان و هزینه منجر خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه باربری شبانه هیچ تفاوتی با باربری در طول روز نخواهد داشت و کار با همان هزینه و کیفیت انجام خواهد شد. کافی است فقط یک بار باربری شبانه را تجربه کنید تا متوجه اهمیت این سرویس بشوید.

خودروهای راستین بار

باربری در شمال تهران  با استفاده از خودروهای سبک تر مانند وانت بار و نیسان بار نیز صورت میگیرد که برای مواقعی که بار شما کمتر از حدی است که به خاور نیاز داشته باشید این خودرو ها میتوانند هزینه و زمان باربری شما را به حداقل برسانند.

برای اطلاع از هزینه های کار کافی است با ما تماس بگیرید و یا اطلاعات تماس خود را در بخش تماس با ما ثبت نماید.

همچنین جهت سهولت باربری در شمال تهران و سایر نقاط این شهر میتوانید باربری خود را برای روز و ساعت مورد نظر رزرو کنید که این امکان از طریق فرم رزرو بار تعبیه شده در سایت ممکن میباشد.

باربری شمال تهران

گروه هنری هاشور...
ما را در سایت گروه هنری هاشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاشور hashour بازدید : 276 تاريخ : شنبه 25 اسفند 1397 ساعت: 23:58

باربری در تهران

راستین بار با بیش از ده سال سابقه در خشان در امر باربری منازل و شرکت ها در تهران، باربری شرق تهران، باربری شمال تهران و باربری غرب تهران اماده جابجایی لوازم منزل و شرکت ها با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت میباشد. بسته بندی بار ها در کارتن های 5 لایه و حمل امن لوازم منزل شما تخصص ماست. راستین بار با ارائه اپشن بیمه کردن بار امکان استفاده از بیمه باربری را به مشتریان خود میدهد تا نوید باربری بسیار سریع ساده و ایمن و تضمینی را به مشتریان خود بدهد. راستین بار با داشتن ده ها خودرو نیمه سنگین و کادری بسیار مجرب و متخصص در امر باربری ، اثاث کشی منزل شما را از صفر تا صد به صورت تضمینی و در کمترین زمان ممکن با مناسب ترین هزینه انجام میدهد.


 

باربری ارزان در تهران

راستین بار با استفاده از کادر تمام وقت و خودرو های اختصاصی آماده ارائه خدمات باربری ارزان در تهران میباشد. این کاهش هزینه ها به هیچ عنوان تاثیری بر کیفیت باربری ندارد و صرفا به علت تجربه ما در امر باربری میباشد.

در سایت راستین بار شما امکان رزرو بار برای روز های آینده را هم دارید. کافی است از طریق فرم رزرو بار مبدا و مقصد و زمان اثاث کشی خود را به ما اطلاع دهید. بلافاصله با شما تماس خواهیم گرفت و به شما اطمینان میدهیم در روز و ساعت مقرر خودرو و کارگر های مورد نیاز شما تامین خواهد شد. شما بازدید کننده گرامی به سادگی میتوانید از طریق فرم تماس با ما و یا شماره تلفن های 02144302261 و09129334231 با ما در ارتباط باشید.

ما معتقد هستیم بزرگ ترین سرمایه ما مشتریان راضی ما و بزرگ ترین ریسک کسب و کار ما مشتریان ناراضی ما خواهند بود.

باربری تهران

گروه هنری هاشور...
ما را در سایت گروه هنری هاشور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاشور hashour بازدید : 268 تاريخ : شنبه 25 اسفند 1397 ساعت: 23:57